محبت کی مختصر کہانی۔۔۔shortest love story

Short love story
Boy : I think I love you...
Girl : U r not sure?...
Boy : I am sure...
Girl : I know u dont...
Boy : y u said that...
Girl : Becoz I know u...
Boy : I know myselft better than u...
Girl : so do u love me...
Boy : Yes...
Girl : see i know u ... u dont love me...
Boy : ok i have some special feelings for u...
Girl : hahahahhahahahahhahahhahahahahahahhaa
محبت کی مختصر کہانی۔۔
لڑکا: مجھے لگتا ہے مجھے تم سے محبت ہے
لڑکی:یقین سے نہیں کہہ سکتے؟
لڑکا: مجھے یقین ہے ایسا ہے
لڑکی: مجھے پتہ ہے تمہیں محبت نہیں
لڑکا: ایسے کیوں کہا ہے تم نے؟
لڑکی: کیونکہ میں جانتی ہوں تمہیں
لڑکا: میں اپنے آپ کو تم سے زیادہ جانتا ہوں
لڑکی: تو تم مجھ سے محبت کرتے ہو؟
لڑکا : ہاں
لڑکی:دیکھا میں جانتی ہوں تمہیں۔۔۔تمہیں مجھ سے محبت نہیں
لڑکا:ٹھیک ہے۔۔۔ میرے دل میں تمہارے لیئے خاص جزبات ہیں۔۔
لڑکی: ہاہاہاہہاہاہاہہاہاہاہہاہاہہا

از قلم ہجوم تنہائی

No comments:

short story

udaas urdu status

urduz.com kuch acha perho #urduz #urduqoutes #urdushayari #urduwood #UrduNews #urdulovers #urdu #urdupoetry #awqalezareen