میں ایسی محبّت کرتی ہوں

میں محبّت کی ایسی تیسی کرتی ہوں 
تم کس کی ایسی تیسی کرتے ہو ؟
تم جہاں بھی بیٹھ کے جاتے ہو
جس چیز کو ہاتھ لگاتے ہو 
میں اسکو رگڑ کے دھوتی ہوں 
میں محبّت کی ایسی تیسی کرتی ہوں 
تم کس کی ایسی تیسی کرتے ہو؟

تم جس سے ہنس کے ملتے ہو
اسکو تیرے کرتوت بتاتی ہوں 
تم جس راستے پر چلتے ہو 
میں اس پر تھوکتی جاتی ہوں 
میں محبّت کی ایسی تیسی کرتی ہوں 
تم کس کی ایسی تیسی کرتے ہو 

تم کو خواب میں بھی نہ دیکھ سکوں 
ایسے تعویذ سرہانے رکھتی ہوں 
میں خواب میں بھی نہ ملنے کے 
دیکھو بہانے رکھتی ہوں 
میں محبّت کی ایسی تیسی کرتی ہوں
تم کس کی ایسی تیسی کرتے ہو؟


تم جن سے ہنس کے ملتے ہو 
جو تم کو اچھے لگتے ہیں
میں انکو گالی دیتی ہوں 
میں انکو کوسا کرتی ہوں 
میں محبت کی ایسی تیسی کرتی ہوں 
تم کس کی ایسی تیسی کرتے ہو؟ 



از قلم ہجوم تنہائی

No comments:

short story

udaas urdu status

urduz.com kuch acha perho #urduz #urduqoutes #urdushayari #urduwood #UrduNews #urdulovers #urdu #urdupoetry #awqalezareen