انجانے راستے

انجانے سے ہیں راستے
ہم تم مگر سنگ ہیں چلے۔۔
پاہی لیں گے ہم منزل کبھی۔۔
ڈھونڈے گی پھر دنیا ہمیں۔۔
میں گمشدہ ہوں
ضد پر اڑا ہوں
منزل مجھے خود آکے ملے۔۔
بھاگتے ہوئے میں تھک  چکا ہوں۔۔۔
میں غمزدہ ہوں
ٹھکرایا گیاہوں
کوئی مجھے ہے کھو کے چلا
کسی کو میں پڑا ملا ہوں۔۔۔

کوئی ہاتھ پکڑ کر اٹھانے نہ آئے۔۔
کوئی ہم قدم ہو کر نہ رستے بتائے۔۔
ٹھان لو دل میں جو ہو کچھ عزم
پھر آسمان تک ارادے لگا لیں کمند۔۔
انجانے سے ہیں راستے
کوئی چلے سنگ ورنہ ہم تو چکے
پالے گی ایکدن خود منزل ہمیں
ڈھونڈے گا پھر زمانہ ہمیں۔۔
نہ خواب کوئی ہے نہ ہے امنگ
مجھ میں چھڑی ہے مجھ سے ہی جنگ
جیت بھی میری ہے میری ہی ہار۔۔
ہمت نہ ہارنا تم بس اس بار۔۔
اپنے سے لگیں گے پھر یہ راستے۔۔
جو سنگ چلے ہیں بنے اپنے میرے۔۔
راہیں نئی ہیں نئی منزل میری۔۔
سنگدل دنیا۔۔ ایسی کی تیسی تیری


از قلم ہجوم تنہائی

No comments:

short story

udaas urdu status

urduz.com kuch acha perho #urduz #urduqoutes #urdushayari #urduwood #UrduNews #urdulovers #urdu #urdupoetry #awqalezareen