آخر کیوں؟

رات سونے سے قبل اس نے آئینہ اٹھایا۔۔۔ 
وہی ناک نقشہ۔۔ وہی رنگت ۔۔ وہی شکل ہی تو تھی۔۔ 
وہ سوچ میں پڑ گئ۔۔۔ 
سنیں۔۔ 
اس نےمڑ کرمسہری پر اونگھتے شوہر کو مخاطب کیا۔۔ 
ہوں۔۔ نیند سے جھومتے شوہر نے بس ہوں کہنے پر ہی گزارا کیا۔۔ 
میں پہلے جیسی ہوں کیا؟ اس نے دھیرے سے پوچھا
ہوں۔۔۔ جواب حسب توقع مختصر تھا۔۔ 
پر۔۔ وہ سوچ میں پڑی۔۔۔ جانے کتنی صدیاں بیتی تھیں وہ رہ نہ سکی پوچھ بیٹھی۔۔ 
مجھ سا مرے میں  مجھے 
اب  نظر نہیں آتا ...کیوں ؟؟؟؟ 
جواب ندارد تھا۔۔ فضا میں ہلکے خراٹوں کی آواز گونج رہی تھی۔ 
سو گئے۔۔۔ پہلے میں پوچھتی تھی تو۔۔۔۔۔ 
وہ پھر سوچ میں پڑ گئ۔۔۔

مختصر افسانہ Short urdu story afsana by hajoom e Tanhai





از قلم ہجوم تنہائی Hajoom E Tanhai alone?join hajoom

No comments:

short story

udaas urdu status

urduz.com kuch acha perho #urduz #urduqoutes #urdushayari #urduwood #UrduNews #urdulovers #urdu #urdupoetry #awqalezareen