احوال سفر کہانی


احوال سفر کہانی 
ایک تھا مسافر اسے دور دراز کا سفر در پیش تھا کسی سرائے میں ٹھہرا 
ٹھہرا رہا برسوں بیت چلے 
کسی شناسا سے ملاقات ہوئے شناسا نے دریافت کیا 
منزل ملی کتنا سفر طے ہوا؟ 
واپسی کا کب ارادہ ہے 
مسافر ٹکر ٹکر شکل دیکھتا رہا 
شناسا کو تفصیل درکار تھی سو اصرار جاری رکھا 
مسافر نے آہ بھر کر کہا 
میرا سفر تمام ہو گیا منزل پھر بھی کوسوں دور ٹھہری میں چلتا تھا نہ رکتا تھا 
مجھے نہ منزل کی طلب رہی نہ سفر جاری رکھنے کی سکت 
سو یہاں رہتا ہوں سمجھو  
مختصر یہ 
کہ میں ہوں ۔۔۔
تفصیل یہ ہے کہ 
یہیں ہوں ۔۔۔۔
شناسا کو تعجب ہوا مگر اسکی بات دل کو لگی پاس بیٹھ گیا 
گیے وقتوں میں قصہ مشہور تھا زندگی کے سفر میں قسمت کے نام کا ایک سرایے تھا 
وہاں کچھ درویش رہتے تھے جو وہاں جاتا تھا رہ جاتا تھا 
نتیجہ : قسمت اپنی اپنی 


از قلم ہجوم تنہائی

No comments:

short story

udaas urdu status

urduz.com kuch acha perho #urduz #urduqoutes #urdushayari #urduwood #UrduNews #urdulovers #urdu #urdupoetry #awqalezareen