Baby you r my love by park hyungsik Title track of high society urdu version

Baby you r my love by park hyungsik
Title track of high society urdu version
میں مسکرا دیتا ہوں
میں جب بھی سوچتا ہوں تمہیں
میرے قدم نہیں رکتے
یہ ڈھونڈ لیتے ہیں بس تمہیں
جاناں تم ہو میرا پیار
مجھے لگتا عشق ہو گیا ہے مجھے
جاناں تم ہو میرا خواب
میں نے روز تمہیں ہی سوچا
تم سنگ کافی پیوں
کبھی مووی دیکھوں
تم سے مجھے ہے ملتے رہنا
رہنا ہے بس تمہارے پاس ہر وقت ہر روز
Ūتھامنا چاہوں ہاتھ
دنیا گھوموں ساتھ
میں چلنا چاہوں بس تمہارے ساتھ
ہر وقت ہر روز
تمہیں ہےیہ بات بتانا
تمہیں دیکھنا ہے پسند مجھے
تم سے ہے اب کیا چھپانا
تم یاد آتی ہو بس مجھے
جاناں تم ہو میرا پیار
مجھے لگتا عشق ہو رہا ہے مجھے
جاناں تم ہو میرا خواب
میں نے روز تمہیں ہی سوچا
تمہیں دیکھتا جائوں
آنکھوں میں دیکھوں تیری
تم جیسا ہی میں بھی لگنے لگوں
تم سنگ میں اتنا رہو ں ہر وقت ہر روز۔۔
تم سنگ گیت سنوں
تم سنگ گائوں بھی
سپنے بنوں تمہارے سنگ ہر وقت ہر روز
میرا پیار بس ایک تم ہی تو ہو۔۔
میری آنکھیں لمس میرے قدم
سب ہیں بس تمہارے لیئے میرا پیار
تم سنگ کافی پیوں تم سنگ مووی دیکھوں
رہنا ہے بس تمہارے پاس ہر وقت ہر روز
تھامنا چاہوں ہاتھ دنیا گھوموں ساتھ
چلوں بھی ت

از قلم ہجوم تنہائی

No comments:

short story

udaas urdu status

urduz.com kuch acha perho #urduz #urduqoutes #urdushayari #urduwood #UrduNews #urdulovers #urdu #urdupoetry #awqalezareen